Żeby chciało ci się ruszać Programy sportowe w telewizji

Kategorie Materiały dodatkowe
Każdy dzień jest okazją na to, aby nareszcie zacząć czynny tryb życia. Nawet kiedy masz za sobą parę klęsk, nie zniechęcaj się. Skorzystaj z naszych rad i pozwól, ażeby tym razem udało ci się rozpocząć i nie przestawać. Jeżeli nie wiesz, jaki sport dobrać, zacznij od tego, którym lubiłeś się zajmować w dzieciństwie. Jeżeli lubiłeś rozrywki na świeżym powietrzu, umów się z przyjaciółmi na partię frisbee, czy zabierz pieska na długi spacerek. Jeżeli bawiło cię pływanie, pójdź na pływalnię. Poczuj tamtą radość oraz przyjemność płynącą z uprawiania sportu.

program tv

Źródło: pixabay.com
Wypuść z rąk program TV i rozpocznij od wyznaczania sobie małych celów. Krótkoterminowe do dokonania cele zapewnią ci bezlik satysfakcji i pomogą kroczek po kroczku budować kondycję. Trudno wszak przebiec maraton jeśli najpierw nie zdołasz biegiem pokonać 5 km W śledzeniu sukcesów mogą ci pomóc rozmaite sportowe aplikacje na smartfony. Wiele z nich jest darmowych! Dzięki nim możemy planować treningi, notować odbyty dystans jak też czas wysiłku. Nie trudno o nudę, kiedy za każdym razem realizujesz ten sam trening.

Na dodatek nudzi się nie wyłącznie twój umysł, ale też ciało, co następuje najpóźniej po 6-8 tygodniach. Skutek? Brak postępów, mniejsze spalanie kalorii, zwolnienie wzmacniania się mięśni. Toteż modyfikuj ćwiczenia. Jeśli trenujesz dla zdrowia i dobrego samopoczucia, każdy trening może być inny. Siłę możemy budować na wiele sposobów. Jeśli ostatni raz z treningami miałeś do czynienia na lekcjach WF w podstawówce, masz więcej aniżeli 45 lat lub na stałe przyjmujesz leki, nim rzucisz się w wir ćwiczeń, pójdź do lekarza i uzyskaj jego zgodę na podjęcie jakichkolwiek działań. Miej na uwadze też, iż kluczem do regularnych treningów jest spokojny start. Sprawdź program

Jeżeli na początku się sforsujesz, chęć na ćwiczenia może zniknąć. Stąd zacznij od 2 treningów na tydzień po 30 minut każdy. Później stopniowo zwiększaj liczbę ćwiczeń oraz czas ich trwania. Ruch wymaga energii i przyspiesza metabolizm. Dlatego musisz zatroszczyć się o to, ażeby dać ciału należyte „paliwo”, które da ci werwę do treningów oraz pozwoli prędko się po nich regenerować. Staraj się jadać trzy posiłki dziennie, jakie możesz uzupełnić dwiema zakąskami. Przed treningiem sił dodadzą ci pokarmy bogate w węglowodany, zaś po wysiłku regenerację przyspieszy połączenie białka z węglowodanami. Postaw na możliwie proste produkty jak też lekkie dania.