Wielostronna dyscyplina aktywności sportowej będąca kombinacją pływania, jazdy na rowerze i biegania.

Kategorie Ciekawostki
W trójboju – sportowiec kolejno płynie, jedzie na rowerze i biegnie, a czas finiszowy obejmuje również zmianę stroju sportowego. Przygotowując się do zawodów w trójboju trzeba pamiętać o ćwiczeniach siłowych, sprawnościowych, stabilizujących, rozciągających a także o głównym aspekcie trenowania – tzn. o rozgrzewce. Taką gimnastykę warto wykonać przed każdym pływaniem, treningiem rowerowym i bieganiem. Fundamentalną zasadą triathlon treningu jest, aby poszczególne partie mięśniowe a także stawy były przygotowane na ciężką pracę.

1-12 czerwca Herbalife Susz Triathlon

Autor: Giant
Źródło: Giant
Dzięki prawidłowo przeprowadzonym treningom zwiększymy swój komfort na początku treningu oraz zapobiegniemy kontuzjom. W zimne i dżdżyste dni dogrzewkę przed treningiem najwygodniej jest przeprowadzić w mieszkaniu. Jeżeli gimnastyka będzie wykonywana w trakcie trenowania , to czas jej trwania, powinien być uzależniony od warunków, w jakich ją przeprowadzamy. Bez wątpienia metodą efektywniejszego pływania jest praca nad wieloma atrybutami techniki i sprawności zawodnika. Jak się okazuje także praca nóg pozwala uzyskać skuteczniejszy czas przy takim samym wysiłku.

Masz jeszcze minutę? Jeśli tak, to zapraszamy Cię do nowej strony, gdzie znajdziesz pouczające artykuły – kliknij w link jazda konna nauka.

W triathlon aktywności należy pamiętać o regularnym trenowaniu mięśni nóg przynajmniej dwie sesje w tygodniu. Na początku trenowania możemy czuć, że nasze kończyny są ciężkie i zbite.

Ale bardzo szybko spostrzeżemy, że szybkość pływania treningowego się polepsza. Motywem triathlon treningu jest także poprawa zdolności szybkiego wsiadania i zsiadania z roweru.

Dzisiaj ciężko o porządne i wiarygodne informacje (https://www.patataj.com/oferta/obozykonne/polkolonie-konne/) w kontekście opisywanej problematyki, ale jeżeli chcesz takie zobaczyć, to zwyczajnie wejdź na ten odnośnik!

Prawidłowa forma biegania jest również istotnym szczegółem dobrze zaprojektowanego rozkładu treningowego.
Wprawieni zawodnicy mają świadomość, że prowadzenie wielu technicznych treningów, prowadzi do błyskawicznej sprawności ale również wielu kontuzji. Dyletantom w robieniu technicznych treningów biegowych, proponuje się słuchanie swojego organizmu i rozumnej kontroli jego odzewu na dane czynniki. Jeśli prowadzimy czynne życie, starając się równocześnie połączyć triathlon ćwiczenia z wielością pozostałych powinności, warto zacząć traktowanie treningu również poważnie jak regenerację.