W jaki sposób obecnie pakuje się pomadki, aby skusić konsumentów do ich zakupu

Kategorie Zdrowa dieta
Cukierki są tym produktem, który konsumujemy bardzo często. A do ich zakupu raczej nie trzeba nas nazbyt długo nakłaniać, co jednakże nie zwalnia producentów batonów od reklamowania się praktycznie w każdym miejscu. Barwne bilbordy czy pocieszne spoty w telewizji to nie jedyne formy agresywnego marketingu. Specjaliści od sprzedaży oddziałują także na naszą podświadomość. Sprawdźmy, jaki chwytami się posługują.Pierwszym i chyba najważniejszym sposobem bywa atrakcyjne opakowanie.

słodycze

Autor: slgckgc
Źródło: http://www.flickr.com
Może jeszcze sami pamiętamy, jak w wieku szkolnym gromadziliśmy złotka z czekolad. Twórcy dzisiejszych opakowań idą krok dalej. Metalowe pudełka po pralinkach można wykorzystać jako skarbonkę na drobne pieniądze. W ten sposób niekiedy kupujemy słodycze także, a nawet przede wszystkim, ze względu na śliczne i praktyczne opakowanie (http://top-fol.pl/). Do celów marketingowych mogą zostać użyte nawet niepozorne patyczki do lizaków (ważny link). Mogą być one całkiem niepozorne, zrobione z tworzywa sztucznego lub z drewna. Te bardziej ekstrawaganckie wersje są znacznie bardziej pokaźne i czasem przybierają postać… gwizdków. Jednakże dla konsumenta najbardziej istotny jest sam kształt lizaka, jego gabaryt oraz smak, należność, jaką należy zapłacić przy kasie, a również rodzaj opakowania. Bądź co bądź patyczki do lizaków schodzą, jak widać, na dalszy plan.- producenci nie tyle zwracają naszą uwagę na patyczki, ile na sam karmelowy produkt. W okresie przedświątecznym opakowania cukierków przechodzą prawdziwe przeobrażenie.

Rażąca czerwień wspólnie z bielą stanowią kolory dominujące. A najlepszym nabywcą, w trakcie świąt i nie tylko, są oczywiście nasze pociechy. To właśnie z myślą o nich producenci stworzyli takie opakowania, które sprawiają, że maluchy nie mogą przejść obok nich bez emocji. Uśmiechnięci Mikołajowie spoglądają z różnobarwnych pakunków i tym samym przekonują, że wnętrze jest tak samo obiecujące jak opakowanie. Dlatego dzieci wszystkimi sposobami przekonują rodzicieli do kupna jak największej ilości słodyczy. W takim bogactwie towarów niełatwo wybić się małym lizakom. Te, które pamiętamy z własnego dzieciństwa są praktycznie niezauważalne. Teraźniejsze lizaki muszą, szczególnie w okresie świątecznym, mieć rozmiar przynajmniej… kuli śniegowej.